środa, 16 maja 2012

001

Witajcie! (:

No i jak widać i mnie dopadła blogowa mania!
(Wszystko jest ciekawsze w momencie, gdy trzeba uczyć się geografii, serio!)
Po wielu przejrzanych stronach odnośnie makijażu, paznokci, włosów, ubrań pozazdrościłam Wam wszystkim,
nooo i dołączyłam do blogspotowego grona!

Obiecuję, że w najbliższym czasie zadbam o wygląd tej strony,
a także o trochę informacji o mnie i moich zainteresowaniach.

No i zasadnicze pytanie, o czym będzie blog?
Wydaje mi się, że nie skłamię, jeżeli powiem, że o wszystkim,
mam zamiar dzieli się z Wami nowościami i moimi perełkami kosmetycznymi,
spróbować zmotywować się tą stroną do dbania o włosy i może w końcu normalnego zapuszczania,
ale także wspomnę o tym co mi wpadnie w ręce jeżeli chodzi o ubrania, dodatki, nowości.
Od czasu do czasu myślę, że napiszę o jakiejś książce, filmie, który mi się spodobał
i oczywiście nie zapomnę o mojej pasji - fotografii! 

Dzisiaj to tyle, jeżeli chodzi o wstęp,
gorąco Was pozdrawiam i trzymajcie kciuki, żeby mi się nie znudziło po tygodniu! :)


2 komentarze:

  1. Hej dziewczyno! ;D
    Miło Cię poznać, witaj wśród blogowego świata!:D ;)
    Będziemy zaglądać częściej!

    Syl.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...