wtorek, 17 lipca 2012

027. DIY koszula z ćwiekami.

Cześć kochane!
Dzisiaj post mniej kosmetyczny, bo bardziej modowy,
mianowicie chcę pokazać Wam jak tchnąć życie w starą, zwykłą koszulę!
Dzisiejszy dzień obfituję w masę deszczu, dla zabicia nudy złapałam starą koszulę i...

Potrzebne nam będą:
-stara koszula, ja swoją dorwałam w SH za 4zł, spodobał mi się krój, 
ale była jakaś taka... zwykła i zbyt wyjściowa 
-ćwieki, swoje kupiłam na allegro u >>TEGO<< sprzedawcy, 100szt. za 15,90zł z przesyłką
-trochę czasu, chęci i cierpliwości :)

Najpierw dobrze by było wiedzieć, gdzie chcemy umieścić ćwieki, fajny efekt można uzyskać, gdy wbijemy je w kołnierzyk, tutaj różne warianty umiejscowienia:
Ja jednak postawiłam na swoje, wybrałam kołnierzyk, przednią kieszonkę i dodatkowo po jednym ćwieku w rękawie. Moja koszula jest w 100% z bawełny, w takim przypadku ćwieki trzeba wbijać zdecydowanie - nie ma mowy o zmianach, bo pozostają nieestetyczne dziurki!

Gdy mamy już dobrze zaplanowane miejsca przechodzimy do przytwierdzania - wbijamy ćwieka i dobrze zaginamy nóżki, starając się, aby materiał nie był ściągnięty. Można sobie pomóc np. drewnianym nożykiem w dociskaniu nóżek.

No i proszę, mamy już efekt końcowy. 
Przepraszam Was, że koszula jest tak wymięta, ale wbijałam ćwieki na kolanie :p 
Myślę, że jeszcze lepiej będzie to wyglądało z czarną tasiemką przewiązaną pod szyją.

I jeszcze na mnie :)
Koszula wygląda całkiem inaczej, fajnie prezentuje się wpuszczona 
w czarne spodnie z paskiem ze złotą klamrą.

Jeszcze muszę się koniecznie pochwalić paczkami, które dzisiaj do mnie dotarły:
Od portalu
dostałam do testowania:
-Miraculum - Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym
-Dermedic -Hydrain3 Koncentrat balsamu nawliżający skórę

I uwaga, paczka którą jaram się jak... Wokulski Izabelą :D haha
To sample od Mac, aaaa! <3
I zbliżenia:
Piękne Mac'owe perełki! Nawet nie wiecie jak mi się mordka cieszyła jak otworzyłam przesyłkę!
Byłaby może któraś z Was chętna na ten mineralny niebieski cień, na jakąś wymianę?
Ja cieniami maluję się bardzo sporadycznie, a jak już to są to o wiele bardziej stonowane kolorki, więc może którejś z Was bardziej się przyda i będzie miała lepszy pożytek z niego :)

Wszystkie zdjęcia z tego postu możecie powiększyć klikając na nie :)
Pozdrawiam Was gorąco, z paskudnego i pochmurnego Lublina :<

79 komentarzy:

  1. Super pomysł na tą koszule :D
    Miłego testowania ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta koszula nie jest przypadkiem z Mohito ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszła koszula :) a pomysł z dodaniem tasiemki zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ten psiak do dorosła psina czy szczeniak? :)
    w takim razie trzymam kciuki, aby znalazł dom u Ciebie. :)

    PS> koszula świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co lepsze, koszula czy kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę paczuszek :D u mnie ciągle pada ;(
    ładna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paloma Hand Spa- kocham :d

    ślicznie wyszła koszula ;) Wokulski Izabelą- padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. więc czekam na zdjęcia suczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper koszula. Muszę taką sobie zrobić :D

    www.galaxyunicorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula o wiele lepiej wygląda. Świetny pomysł,mnie by jednak martwił wariant prania i prasowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAZDROSZCZĘ zupełnie wszystkiego i paczek i ogromnego talentu nie tylko do malowania paznokci,ale również do przerabiania ubrań:D

    OdpowiedzUsuń
  12. tak szczerze, to z tych pomysłów na włożenie ćwieków, to żadne rozmieszczenie mi się nie podoba, ale Ty to wykombinowałaś bardzo fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A za byś chciała się wymienić ?:) Bo na cienie to ja zawsze chętna jestem :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na koszulę, niewielkim kosztem możemy uzyskać efektowny look :D Chyba u siebie tak zrobię też.
    No i taniej wychodzi, w sklepie pewnie by chcieli za taką z ćwiekami ze 100 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ta koszule przerobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko kilka cwiekow a koszula wyglada od razu lepiej :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli z ćwiekami będą super powodzenia :)
    P.S. Czekam na relacje :O)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jeszcze elfa nic nie miałam i jestem ciekawa, niestety korektor jest taki bardzo.. żółty, zobaczymy jak to na skórze będzie wyglądać :o.
    Widzę u Ciebie też paczki, miłego testowania! I że tak napiszę delikatnie.. - GDZIE DORWAŁAŚ TE PERŁY ZŁOCISTE Z MACA?!?!
    Haha, jak Wokulski Izabelą, dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O Ty niedobra, to takie masz dojścia?! Zazdroszczę mega:D
    Próbowałaś już używać czegoś?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. że też się oni nie nauczą, że takie zakladanie bloga (o ile juz sie do tego pofatyguja) im nic nie da.
    ta a propos, mam w punkcie napisane, ze udział mogą brać tylko osoby posiadające blogspota, po czym upominając się w meilu do jednej kandydatki, ze nie posiada bloga, stwierdzila, ze nie ma punktu , w ktorym jest napisane, ze warunek konieczny to blog O.o
    no cóż... ewidentnie powinnam sie rozpisac na 1000 sposobow, a i tak cel ten sam, echhh... :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę zdolności,bo ja jestem anty DIY bo nic mi nie wychodzi,bo prostu nie mam talentu, ale lubię podziwiać dzieła innych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No bo jak tu narzekać, jak tyle cudowności ma się w łapkach? :D Ja też się cieszę, mam dużo do roboty, ale to mnie tylko nakręca, oprócz tego teraz jeszcze choruję na pędzel flat top z Hakuro H50s i chyba zamówię, bo tak mnie kusi :D. To już jest choroba! Mam tyle rzeczy, a nadal kupuję ;p.
    W takim razię gratuluję, ahhh Mac :D. Czekam na recenzje, miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  23. zrobie sobie takie coś chyba ze swoją którąś białą koszuliną ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie tak samo! I z pielęgnacją tak samo.. Przed blogiem strasznie się jarałam kolorówką, a pielęgnacja na bok, nie przykładałam uwagi.. A teraz? Podstawa, uwielbiam też balsamy, kremy itp. i szukam ideałów :D.
    Ja niestety nie umiem powiedzieć STOP do lakierów :(. Tzn. nie kupuję dużo, ale nie używam też dużo, więc.. :) Nie mogę się powstrzymać!
    Ale racja, kochane uzależnienie :D. Ja widzę jak dzięki blogowi się rozwinęłam, właśnie zaczęłam się interesować pielęgnacją, wszystko odbieram bardziej szczegółowo, cieszę się strasznie z tego:)

    OdpowiedzUsuń
  25. O to faktycznie duuużo! Ja mam coś ponad 30, więc spokojnie mogę jeszcze kupować, nie jest źle z moją głową, haha :D. I postaram się regularnie malować, bo już podleczyłam swoje paznokcie kuracjami i teraz nic tylko używać lakierów :). Też nie lubię perłowych! Ani błyszczących choć ostatnio się przełamuję i ten Sally Hansen też mi się podoba:D. Zbieg okoliczności że akurat wybrałyśmy tę samą rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi tak samo kojarzy się z kosmosem :D. Jeszcze nie używałam, ale sam kolor mi się podoba, będzie idealny na imprezę, na którą wybieram się w sobotę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki za odwiedziny, buty są super wygodne :) ja też "cwiekuję". jestem w trakcie robienia spodenek krótkich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. OJ TAK, to jest bardzo pracochłonne. ja wbijałam ćwieki w kieszenie z tyłu - to znaczy miałam taki zamiar bo będąc w połowie zwątpiłam i straciłam zapał. Musze do tego wrócić i skończyć moje 'arcydzieło' :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice One (Y).I just discovered your blog and really like it.You are very inspiring.♥
    It is nice to meet you! I will keep watching it in future,

    one more thing,If you have a minute,
    please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    Blow a Rainbow
    Blow a Rainbow on Facebook
    Blow a Rainbow on Bloglovin
    Blow a Rainbow on Pinterest
    Blow a Rainbow on Lookbook
    Blow a Rainbow on Tumblr

    Mwaks!

    ~priscilla~

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne.. . ♥
    Zapraszam do mnie http://nata124.blogspot.com/ .. .♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Naprawdę fajny pomysł z tą koszulą, bardzo inspirujący, muszę też o czymś takim pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  33. koszula wyszła Ci cudownie!!:)
    muszę zakupić ćwieki:)

    miłego testowania;*

    OdpowiedzUsuń
  34. ten niebieski cień jest boski ;o
    a koszula wyszła Ci świetnie, fajny pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  35. haha, no to sobie mogę popatrzeć na obrazki :D

    OdpowiedzUsuń
  36. No proszę..wystarczy chwila i mamy zupełnie inną koszulę. Miłego testowania:*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wygląda ta koszula po metamorfozie :) a ja jak na złość nie mogę znaleźć najzwyklejszej białej koszuli... jak pech to pech :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie Ci wyszła ta koszula!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie Ci wyszła ta koszula, sama o takiej myślałam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny pomysł na koszule ! ;)
    Ja mam u siebie sposób na zamianę nudnego płaszczyka w coś extra z pazurem ;D I fajna stronkę, ZAPRASZAM ;))

    just-be-alive.blogspot.com

    A poza tym bardzo ciekawy blog, czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  41. też myślę nad tym, aby powbijać sobie ćwieki w moją dżinsową kamizelkę ;p efekt wyszedł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  42. koszula niesamowita !:O
    świetny blog ! zapraszam do mnie ! OBSERWUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula wyszła Ci rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł, naprawdę! Zwykła koszula przeistoczyła się w super fajny ciuszek, gratuluję pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. koszula cudownie wyszła i świetne te przesyłki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. love it,follow you,hope you can follow me back :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Polecam! Moje ulubione do higieny intymnej to ten żel i płyn bodajże Perfecta Mama? Dla kobiet w ciąży haha, ale bardzo dobry również dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. powiem tak : zajebiście Ci to wyszło ! <3 a "perełek" z Mac'a nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę ;]
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)) może weźmiesz udział w mojej akcji (info na blogu) przy okazji, jeśli lubisz malować pazurki lub robić makijaże ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. też jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. miłego testowania kosmetyków;)
    koszula b.ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. paletki sa super, bo ma sie wszystkie potrzebne kolory w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajnie Ci wyszła ta koszula, sama planuje sobie taką podobną zrobić jednak nigdzie w sh nie mogę znaleźć odpowiedniej :)

    A ja jestem mgr pedagogiki ( a ściślej mówiąc pedagogiki o specjalizacji opieka i profilaktyka niedostosowania społecznego)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie przerobiłaś tą koszule :) wyglada bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Szczerze, ci powiem, że mnie zainspirowałaś. Co prawda widziałam na wielu portalach "DIY" ale zazwyczaj to bylo tylko "przed i po". Ja natomiast zanim coś zrobię muszę mieć plan działania, wiedzieć , że to się sprawdzi itp. Tak więc zaczynam , właśnie zamawiam ćwieki :D

    OdpowiedzUsuń
  55. jeans+ćwieki=COŚ NIEZIEMSKIEGO! uwielbiam takie połączenie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podobają mi się te ćwieki na kołnierzyku:) i gratuluję przesyłek, najbardziej chyba oczy zaświeciły mi się na widok Mac :D A niebieskiego nie potrzebuję, też za często cieni nie używam, a jak już to stonowane:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny diy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. woow toż to świetny pomysł!:D

    OdpowiedzUsuń
  59. to jest świetne sama muszę trochę pobawić się ze starymi rzeczami poprzerabiać i naddać im drugie życie... bardzo podoba mi się twoja koszula, bardzo, bardzo, bardzo ;P

    OdpowiedzUsuń
  60. rewelacyjny ten pomysł! motyw na kołnierzyku podoba mi się chyba najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  61. fajny pomysł na ten kołnierzyk ;d

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny pomysł! efekt bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  63. chyba wyślę Ci kilka moich koszul :D

    OdpowiedzUsuń
  64. super pomysł!! świetny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Widziałam w wielu bluzkach te ćwieki i chyba się zdecyduję zrobić taką samą! ♥

    Mam prośbą- czy mogła byś zalajkować http://www.facebook.com/TooSweetCookies :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Koszula wygląda jak z butiku!

    OdpowiedzUsuń
  67. ŁaŁ! Świetny pomysł koszula+ćwieki
    Fajnie wszystko wyszło! ;) i całkiem nie drogim kosztem odmieniłaś życie koszuli.

    OdpowiedzUsuń
  68. na stronie http://modafon.pl/568-koszula-z-cwiekami.html można znaleźć więcej o koszulach z ćwiekami

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo mi się podobają koszule z ćwiekami, tu ostatnio sporo się o tym naczytałam http://modafon.pl/568-koszula-z-cwiekami.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...