czwartek, 9 sierpnia 2012

034. Farba Venita Glamour 5/0 brąz - recenzja, zdjęcia.

Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj bez zbędnych wstępów przechodzę do recenzji jaką dla Was przygotowałam,
czyli moja opinia o farbie do włosów Venita GLAMOUR.

Odcień: 5/0 brąz.

Venita Glamour to nowoczesna farba do włosów, której receptura została oparta na wysokoskoncentrowanych mikrobarwnikach z łatwością wnikających do wnętrza włosa i tworząca tam trwały, głęboki kolor. Poza tym:
-pokrywa siwe włosy
-farbowanie zajmuje max 20min
-15 odcieni do wyboru.

W pudełeczku znajdziemy
-tubkę z kremem koloryzującym - 50ml
-aktywator w buteleczce - 50ml
-rękawiczki
-instrukcję

Moje spostrzeżenia na temat farby?
Opakowanie: Jest całkiem w porządku, wymaga dodatkowego naczynka do wymieszania płynów, jednak nie sprawiło mi to żadnego problemu.
Konsystencja: Po wymieszaniu jest naprawdę w okej, wygodnie nakłada się ją na włosy - robiłam to sama i nie miałam kłopotów, nie spływa z włosów.
Zapach: No i tu niestety zaczyna się problem, jest strasznie mocny, wręcz duszący, wchodzi w nos, oczy, bardzo nieprzyjemne uczucie przy nakładaniu.
Cena: ok. 6zł, czyli bardzo tanio.

Niżej zrzut z ulotki, sposób użycia

No i chyba co najważniejsze, czyli działanie!
Swoje włosy rozjaśniłam kremem z Avonu w tamtym roku i do tej pory muszę męczyć je farbowaniem, ponieważ każda farba zbliżona do mojego naturalnego koloru wypłukuje się na rudawo. :<

A u mnie wyglądało to tak
Lewa przed farbowaniem, prawa po.

Tutaj widać troszkę lepiej.

Podsumowując, farba spełniła moje oczekiwania, kolor mi się bardzo podoba, wyszła naprawdę fajna czekolada (nie czerń!), przy farbowaniu nie wypadło mi dużo włosów, nie zaobserwowałam wysuszenia włosów, jedyny i największy minus to paskudny zapach. Nie wiem jak z trwałością, zobaczymy!

Ogólna ocena: 4+/6
Naprawdę, zapach mocno razi.


W dzisiejszej notce jeszcze bonus!
Mówiłam Wam, że mój nowy przyjaciel, czyli pies ze schroniska łazi za mną krok w krok?
Tak, nawet przy robieniu zdjęć musiała siedzieć przy mnie, oto dowody!


No i jeszcze moje zdjęcie :)

I przy okazji! Zaczynam miesięczną kurację drożdżową, zobaczymy jak będzie z przyrostem moich włosów! :) Poza przyrostem drożdże mi bardzo smakują! Wiem, wiem, jestem dziwna! :p

Pozdrawiam Was gorąco ;*

69 komentarzy:

  1. I znów się będę zachwycała zdjęciami a nie farbą:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek ze schroniska?:)) piękny:) kolor wyszedł fajny, ale mi bardziej podobał się przed farbowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przyjaciel.

    Ładny kolor włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor po wyszedł bardzo ładnie i pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ja Ci zazdroszczę taki włosów ;D ładny kolor wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO bardzo ciekawa farba. Ja teraz farbowałam marionem i jestem bardzo zadowolona. Teraz czas na Venitę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor włosów naprawdę Ci wyszedł fajny ;)
    Ja nigdy nie farbowałam i sądzę, że na razie nie będzie mi potrzebna farba do włosów. (może kiedyś jak będę siwą babcią xD)

    O to ta koszula, którą przerobiłaś? Świetna!
    Milusiński jest ten Twój czarnuszek! Jak się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy kochana piękne ♥ a pies boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy, chyba nigdy się nie doczekam, aż moje urosną do takiej długości. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor wyszedł, muszę powiedzieć, że masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po raz! Kurde! Jaki cudny psia-go-mać!!! :) Po dwa, chcę Twoje włosy... Po 3 ;) ja ostatnio farbowałam włosy pierwszy raz farbą za całe 5,49zł Joanna.. i muszę powiedzieć, że mocno jestem zadowolona :) Polecam :) duży wybór kolorów i nie niszczy włosów...

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor faktycznie świetny :) ale ten ostry zapach byłby dla mnie pewnie nie do przebrnięcia, od kiedy rzuciłam palenie zmysł powonienia działa na wyższych obrotach i zapachy kiedyś obojętne dzisiaj doprowadzają mnie do ataku kaszlu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. jednak masz tą psiknę! jest cudowna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor ładny wyszedł :D

    Ale wolę zachwycać się psiakiem, Twoją koszulą i krechami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor i włosy cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana boooze blagam Cie jak Ty to robsiz ze mas ztak cudowne wlosy ;o asakraaaa jest ich duzo sa geste mocne grube i sie ukladaja nieziemsko ;o oooo masaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajnie układają Ci się włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula!

    Ja już włosów nie farbuje, bo mam złe przejścia z farbami,bo kiedy chciałam je przyciemnić na ciemny brąz to, albo wyszły rudawo-, albo czarne. Postanowiłam przyjąć życie jakim jest i pogodzić się ze swoim kolorem włosów ;p ale powiem Ci, że ten Twój kolorek całkiem przyjemny ;). Ja farby użyłam 2-3 razy i zawsze śmierdziały nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej farby. Masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor Ci wyszedł, szkoda, że farba mocno śmierdzi... Ja już od dłuższego czasu czaję się żeby znowu pomalować włosy- jak na razie wytrzymałam bez koloryzacji prawie rok!

    OdpowiedzUsuń
  21. kuuurcze ja to chyba muszxe przestac prostooowac bo normalnie Twoje wlosy to ahhh beda dla mnie inspiracja < 333

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne włosy :) A kolor bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ajj wiem cos o tym ja juz 8 rok bede prostowac wlosy i dalej nie potrafie rpzestac xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz śliczne włosy, kolor wyszedł bardzo ładnie. Ja mam obecnie z tej firmy bazę pod lakier, jest nawet całkiem fajny. Chyba trzeba poszukać więcej kosmetyków tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piekne włoski i sliczny kolor i nie chcę widzieć narzekania ani teraz ani w przyszłości bo włosy sa przepiekne - zazdroszcze, miałam daniej długie do pasa czarne-farbowane oczywiście i jednak zachciało mi się blondu i z tego wyszlo że jednak jego już nei chce i chce z powrotem ciemne ..tylko ze sa tak zniszczone że nei wiem co zrobić.....psinka jest kochana,,,fajnie ze Cię pokochała....miło się czyta takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ajjj wiem wiem a on mnie tak przeraza ze masakraaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. kolor wyszedł super :) a jakie długie masz włosy!
    idź na fotomodelkę czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  28. i przed i po twoje włosy są cudne *_*
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt bardzo zadowalający :)
    Śliczny psiak :D:D

    OdpowiedzUsuń
  30. kolor bardzo Ci pasuje :) a psiak jest boski :D zupełnie jak mój - wszędzie za mną, płacz jak wychodzę, niesamowita radość nawet jak wracam po 5 minutach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie złapał kolor, jak za taką cenę o farba poradziła sobie świetnie. wystarczyło Ci jedno opakowanie na takie długie włosy? :)
    ja zaczynam drożdżową kurację od września ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor wyszedł bardzo ładny. Pasuje Ci :) W ogóle piękna z Ciebie kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładny kolor ;3 a tak wgl to slicze masz włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podoba mi się kolor oraz długość Twoich włosów. Rewelacyjnie się falują, wyglądają bardzo naturalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda, ze to jest farba a nie szamponetka ;) kolor piękny. ja mam takie same wlosy tzn. kolor jak ty przed. W sumie teraz mam chec zglebic kolor bo ladniej wygladaja i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. a jak ona ci schodzi skoro to farba? :P chodzi o odrosty czy sie splukuje?

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz śliczne gęste włosy, nie boisz się, że przy tego typu farbach szybko je zniszczysz?
    Co do rozjaśniacza z Avonu - wiem o czym mówisz. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. a no tak myslałam.. bo też kiedyś miałam rozjasnianie, u fryzjera miałam farbowane na naturalny i potem rude. miałam pojsc drugi raz i już nie poszłam. dlatego czasem robię szamponetkami bo to nei to samo co naturalny kolor... wkurzające ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ja drugi raz nie farbowałam nigdy farbą, mysle, że wtedy by mi nie schodził. a dawno pierwszy raz zeszłaś z jasnych włosów? i ile czasu ci tak schodzi farba tzn.ile razy farbowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  40. masz superaśne włoski!
    ja swoje farbuję palette. Wiem ,że są osoby, które uważają ten produkt za 'gówno' ale powiem szczerze, że mnie nie zawiódł, a powiem więcej! jest to najlepsza farba jaką miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz śliczne włoski, bardzo ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadzam się z dziewczynami masz śliczne włoski,kolor bardzo mi się podoba.
    Piesek jest prześliczny ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz świetną koszulę + ładnie Ci w koczku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja stosuję farbę z Joanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny kolorek lubię takie odcienie a u Ciebie super to wyszło w ogóle masz świetne włosy nie to co moje proste jak drut i przyklapnięte ;/ a psiuniu jest przeuroczy, kochana mordka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny blog obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie to wygląda ;d

    Jesteśmy tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ^^ . Może wpadniesz do nas i Ci się coś spodoba ? Jeśli tak to zapraszam do komentowania i obserwowania bloga. Obserwujesz nasz - Robimy to samo u Ciebie
    Ps.Jak zaobserwujesz to napisz u nas w komku ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny piesek :)
    Śliczne masz włoski i ogólnie jesteś bardzo ładna :*

    Ps. Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne masz włosy, kolor wyszedł bardzo ładny :) a psina jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ee tam, na zdjęciach wzrostu nie widać :D poza tym to chyba tylko na wybiegach jest wymóg, żeby mieć metr siedemdziesiąt ileś, chyba.

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny kolorek :) 3 ostatnie zdjęcia są przecudne! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. CZEKAM NA POST Z TWOIM PRZYJACIELEM W ROLI GŁÓWNEJ, JUZ GO UWIELBIAM

    OdpowiedzUsuń
  53. hahha ja to uwielbiam zapach drozdzy :D moge je ciagle wachac hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  54. masz piękne włosy i kolor mi się podoba ;)
    a psiak, rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Podoba mi się efekt po farbie. Nieznaczna, ale widoczna i fajna zmiana.

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz piękny kolor włosów :) I wgl jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczny Ci wyszedł ten kolorek :)
    Co do bloga: weszłam tu pierwszy i nie ostatni raz. Jest świetny ;)
    Dodaje do obserwowanych ^^

    Zapraszam również do mnie ; http://rocketintospace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. jeszcze dwa tygodnie i będę czekać na relację jak sprawdziła się kuracja drożdżowa :D jeszcze tego nie próbowałam :)a kolorek wyszedł świetny

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...